Condicions de compra

La compra d’un article en la web ZINTEX.ES suposa l’acceptació per part del client de les condicions legals d’aquest lloc.

COM REALITZAR UNA COMANDA?

Una vegada triat i seleccionat l’article i els seus extres, i fet el pagament del mateix a través de la forma de pagament triada, el dep. comercial es posaran en contacte per a sol·licitar els logotips o indicacions de disseny per a poder realitzar la mostra d’impressió. Aquesta mostra s’enviarà des del dep. de disseny en un termini màxim de 48h. Aquesta mostra cal acceptar-la a través del correu electrònic i és llavors quan comença a comptar el temps efectiu de fabricació.

TERMINIS DE FABRICACIÓ

Disposem de 4 terminis de fabricació en funció de la urgència que requereixi cada comanda. Aquests terminis comporten un suplement de preu i unes limitacions de quantitats en funció de cada article.

ESTÀNDARD: 10 dies laborables de fabricació des de l’acceptació de la fitxa tècnica amb la prova d’impressió. Aquest termini no té recàrrec econòmic.

EXPRESS: 6 dies laborables de fabricació des de l’acceptació de la fitxa tècnica amb la prova d’impressió. Aquest termini té un recàrrec econòmic del 10%.

SUPER EXPRESS: 4 dies laborables de fabricació des de l’acceptació de la fitxa tècnica amb la prova d’impressió. Aquest termini té un recàrrec econòmic del 30%.

IMMEDIAT: 2 dies laborables de fabricació des de l’acceptació de la fitxa tècnica amb la prova d’impressió. Aquest termini té un recàrrec econòmic del 60%.

ENVIAMENTS I LLIURAMENT DE COMANDES

Les comandes es poden recollir personalment o per la vostra agència en les nostres instal·lacions, sense que això comporti cap cost.

Podem enviar la comanda a les vostres instal·lacions amb un termini de lliurament de 24H per un cost de 8,5€ a tota la península a través de la nostra agència de transport.

Per a enviaments més urgents, a les illes o amb excés de volum o pes, es pressupostarà apart en cada ocasió.

SEGUIMENT DE LA MEVA COMANDA

En el moment d’acceptació per part del client la fitxa de disseny que s’envia des del departament de disseny, comença el procés de producció. El client rebrà un mail amb la confirmació que comença la producció i se l’informarà del dia de lliurament. El dia anterior al lliurament de la comanda es manarà per correu electrònic el número d’enviament i el link per a poder fer el seguiment de l’enviament amb l’agència de transports.

FACTURACIÓ

La factura s’emetrà i enviarà per correu electrònic al client en un termini de 48h des del lliurament de la comanda.

PAGAMENT DELS COMANDA

> Per transferència bancària. Seleccionant l’opció i emplenant les dades que se sol·liciten. Una vegada es rebi el justificant bancari, s’iniciarà el procés per a realitzar la comanda.

> Pagament amb targeta des de la pròpia web. Seleccionant l’opció pago amb targeta, emplenant les dades sol·licitades i acceptant el pagament. Una vegada rebem la confirmació de la plataforma de pagament s’iniciarà el procés per a realitzar la comanda.

PREU DELS ARTICLES

Els preus dels productes expressats en aquesta web ho estan en Euros i no inclouen impostos (IVA) ni transport. Els preus són vàlids excepte error tipogràfic.

CANCEL·LACIONS

Una vegada realitzat una comanda, es podrà cancel·lar per part del client el qualsevol moment, però comportarà les despeses corresponents al treball ja realitzat en el moment de la cancel·lació.

DEVOLUCIONS

El termini de devolució d’un article genèric és de 14 dies, però els articles fets a mida o personalitzats no tenen dret a devolució per part del client.

RESOLUCIÓ DE DUBTES

Per a aclarir qualsevol consulta que no quedi resolta en aquests apartats, pots posar-te en contacte amb el nostre dep. d’atenció al client en el correu presupuestos@zintex.net o per telèfon al número. 93 247 63 63, on atendrem i resoldrem amb la màxima agilitat tots els teus dubtes.